همه چیز درباره تور روسیه
از ابتدای خلق بشر، انسان ها برای مشغول و سرگرم شدن در اوقات فراغت خود، از سرگرمی های مختلفی استفاده کرده اند. این سرگرمی ها بسیار گسترده بوده اند. مثل کتاب خوانی، بازی ها و از همه مهم تر سفر. سفر فواید بسیار زیادی داره که تنها یکی از اونها پر کردن اوقات فراغت هست. امروزه شرکت های مسافری، تورهای متنوعی مانند تور روسیه ، تور مسکو و انواع تورهای دیگر رو ارائه میدن. همچنین یکی از خدماتی که گیتی گشت هم ارائه می ده، تور روسیه است. برای آشنایی بیشتر با تور روسیه و کم و کیف اون در ادامه با ما همراه باشید.




کشور روسیه
  همونطور که می دونید، روسیه پهناورترین کشور جهان هست که در قاره اروپا واقع شده. مهم ترین مرزهای آبی این کشور، مرز اون با اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای خزر و دریای سیاه هست. البته این کشور مرزهای آبی دیگه ای هم داره. همچنین باید بدونید که این کشور با 14 کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی داره. جمعیت این کشور حدود 144 میلیون، زبان رسمی این کشور روسی و واحد پول اون روبل هست. احتمالا میدونید که در اکثر نقاط این کشور آب و هوای سردی حاکم هست و اون به خاطر نزدیکی به قطب شماله. پایتخت روسیه هم مسکو هست.
چرا باید کشور روسیه رو انتخاب کنیم؟
  این کشور پهناورترین کشور جهانه و همچنین جاذبه های بسیار زیادی داره. شما می تونین در این کشور از جاذبه های طبیعی فراوان و همچنین مکان های تاریخی و ... لذت ببرید.
  مورد مهم دیگری هم که درباره این کشور وجود داره، برگزاری جام جهانی در اون هست. همونطور که میدونید امسال، یعنی سال 2018 میلادی، جام جهانی فوتبال در روسیه برگزار خواهد شد و این موضوع روسیه رو به یک محل عالی برای سیاحت و دیدن فوتبال تبدیل میکنه. 
  علاوه بر اینها، روسیه با 14 کشور اروپایی و آسیایی مرز مشترک داره. بنابراین شما میتونین از طریق روسیه  به کشورهای دیگه ای هم سفر کنین.
شاید به تور دبی هم علاقه مند باشید!

و اما چرا تور روسیه؟
  قطعا هر شخصی دارای سلیقه ای هست. از طرفی سفر کردن با تورهای مسافری، خوبی ها و بدی های خودش رو داره؛ اما در خصوص کشورهای خارجی، مخصوصا اگر بار اولتون باشه، بهتره که با تور به سفر برید؛ چون در این صورت شما برای گشت و گذار راهنما دارید و به مکان های خوبی میرید و همچنین گم نمیشید.
  تورها خیال شما رو هم بابت غذا، هتل و بقیه موارد ضروری سفر راحت می کنند. به طور مثال در تور روسیه ، شما مکان و غذای مشخصی دارید و سردرگم نخواهید شد.
  همچنین اکثر تورها، شما رو در طول سفر بیمه می کنند تا خدای نکرده اگر مشکلی پیش اومد، خسارت مالی زیادی نبینید.

  در اکثر مواقع، تورها می تونن ارزان تر از سفر شخصی هم باشند.
  بنابراین کشور روسیه، یک کشور مناسب برای سفر به خارج از کشور هست. پیشنهاد ما این هست که از همین حالا برای سفر به روسیه در هنگام جام جهانی برنامه ریزی کنید و ضمن لذت بردن از جاهای دیدنی روسیه، فوتبال رو هم تماشا کنید. پس برای بررسی های بیشتر درباره تور روسیه  و رزرو اون به این صفحه مراجعه کنید. سفر خوب و جذاب و به یاد ماندنی رو برای شما آرزومندیم. در گیتی گشت منتظر شما هستیم!

Comments